عصر بازار

توصیه کارشناسان برای سرمایه گذاری

دلارهایتان را بفروشید و طلا بخرید

عصر اعتبار- یک تحلیل گر برجسته اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد که سهم طلا در سبد سرمایه گذاری خود را افزایش دهند و سعی کنند سهم دلار آمریکا را کاهش دهند.

دلارهایتان را بفروشید و طلا بخرید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مارک فابر تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: سرمایه گذاران بین المللی و فعالان بازار باید سهم طلا را در سبد سرمایه گذاری خود افزایش دهند.
    وی تصریح کرد: سرمایه گذاران باید از دلار آمریکا دوری کنند. دلار آمریکا یک ارز مطلوب و مورد پسند نیست. من فکر می کنم مطلوب ترین ارز طی ماه های آینده طلا ، نقره، پلاتین و پالادیوم خواهد بود.
    این تحلیل گر تاکید کرد: من هنوز فکر می کنم که بازار فلزات گرانب ها با دوران رونق و شکوفایی روبرو شده است.
    بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار در 4 ماه گذشته با کاهش روبرو شده و بیش از 4.4 درصد افت داشته و در این مدت قیمت طلا 15.3 درصد، نقره 10.7 درصد پلاتین 7.4 درصد و پالادیوم با 1.9 درصد روبرو شده است.
    به اعتقاد مارک فابر نوسانات مربوط به اوضاع اقتصادی آمریکا و چین و ارزش دلار تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی