عصر بازار

اعلام آمادگی اکسیم بانک تایلند برای انجام مراودات بانکی با ایران

عصر اعتبار- بانک دولتی صادرات و واردات تایلند (اکسیم بانک) از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات مالی به همکاری های تجاری با ایران خبر داد.

اعلام آمادگی اکسیم بانک تایلند برای انجام مراودات بانکی با ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل ازپایگاه خبری بانکوک پست، به دنبال لغو تحریم های شورای امنیت علیه ایران، بانک دولتی صادرات و واردات تایلند (اکسیم بانک) برای ارائه خدمات مالی به بازرگانانی که با ایران رابطه تجاری دارند اعلام آمادگی کرده است.

    سومکید جاتوسریپیتاک، معاون نخست وزیر تایلند پیش از این گفته بود، انتظار می رود حجم مبادلات تجاری ایران و تایلند به 3 میلیارد دلار جهش پیدا کند.

    ماناس جاموها، رئیس اکسیم بانک گفت، این اقدام در راستای سیاست دولت تایلند به منظور گسترش نفوذ در بازارهای جدید صورت می گیرد. ایران بازاری مهم در خاورمیانه است که قدرت خرید بالایی دارد و تقاضا در آن برای کالاهای تایلندی به ویژه محصولات کشاورزی و غذایی نظیر برنج، میوه های کنسرو شده و فرآوری شده و کائوچو وجود دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی