عصر بازار

استقبال مشروط وزارت ورزش و جوانان از وام ۱۰ میلیونی ازدواج

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با استقبال از مصوبه مجلس در خصوص افزایش وام ازدواج گفت: باید راهکارهای عملی پرداخت این وام اندیشیده شود.

استقبال مشروط وزارت ورزش و جوانان از وام ۱۰ میلیونی ازدواج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از مهر،ناصر صبحی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص افزایش وام ازدواج از 3 به 10 میلیون تومان افزود: پرداخت هرگونه تسهیلات برای ترغیب جوانان به ازدواج امری پسندیده است مشروط به آنکه عملی باشد.

    وی ادامه داد: در حال حاضر بانک ها در پرداخت وام 3 میلیونی هم به خوبی عمل نمی کنند و اینکه چگونه باید وام 10 میلیونی را به جوانان ارائه دهند، باید از نمایندگان مجلس پرسید که آیا عملیاتی شدن طرح پیش بینی است یا خیر؟

    مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: معتقدم قبل از هر اقدامی در افزایش وام ازدواج، باید اهداف مشخص شود و راهکارهای عملی رسیدن به آن نیز دقیقا بررسی و شناسایی شود، در غیر این صورت انتطارات بالا می رود و مشکلی هم از جوانان حل نمی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی