عصر بازار

آینده انس طلای جهانی

عصر اعتبار- در کوتاه و میان مدت که احتمالا تا چهارشنبه این هفته خواهد بود، انس جهانی طلا از ۱۲۶۳ تا ۱۲۹۸ دلار نوسان خواهد داشت و تا انتهای هفته آینده در ۱۲۳۸ و ۱۲۲۹ دلار حمایت بسیار مهمی وجود دارد.

آینده انس طلای جهانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در واقع می‌توان گفت که تا این کف‌ها شکسته نشوند خبری از نزول در طلای جهانی  قابل تصور نیست. برای بلند مدت احتمال صعود تا 1390  دلار یا حتی 1420 دلار هنوز محتمل است. اما با شکست 1229 دلار احتمالا افت شدیدی خواهد داشت.

    برای امروز ابتدا یک حرکت تا 1274 دلار خواهیم داشت و سپس از این نقطه یک صعود  تا حوالی 1285 دلار را به نمایش خواهد گذاشت که این عدد  برای  امروز و فردا عددی مهم خواهد بود و بسته به مدت زمانی که تا رسیدن به این عدد صرف خواهد شد، شکست این سقف دارای احتمالات متفاوتی خواهد بود. به این ترتیب هر چه زمان بیشتری برای رسیدن به آن طی شود، احتمال شکست نیز کمتر خواهد شد.

    سرمایه گذاران و خریداران بلند مدت هنوز می‌توانند در خریدهای خود بمانند و حفظ موقعیت داشته باشند تا علایم خروج از بازار مشاهده شود که به نظر می‌رسد حداقل دو هفته دیگر خواهد بود.

    *سعید محمدی جزی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی