عصر بازار

افزایش ۱۵۷۸ واحدی شاخص کل بورس

عصر اعتبار- شاخص امروز بیش از ۱۵۰۰ واحد مثبت و در میانه کانال ۱۴۸ هزار به کار خود پایان داد. ارزش معاملات امروز از ۱۵۷۶ میلیارد تومان عبور کرد.

افزایش ۱۵۷۸ واحدی شاخص کل بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 1578 واحدی به رقم 148577 واحد رسید. نمادهای فولاد ، کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.
    ارزش معاملات خرد در بورس تهران معادل 927 میلیارد تومان به ثبت رسید. بیشترین ارزش معاملات به نمادهای فولاد ، شپنا و فملی اختصاص داشت.
    طبق اخرین خبرها سقف رقابت برای محصولات فولادی بازشد که این خبر منجر به رشد بیشتر فلزیها شد لذا در این روز فولادی ها و معدنی ها بیشترین جذب نقدینگی بازار را داشتند به طوریکه نمادهای بسیاری از این دو گروه صف خرید شدند از جمله نمادهای تاثیر گذار فولاد و ذوب که صف خریدهای سنگین 54 میلیونی و 62 میلیونی تشکیل داده بودند. در طرف مقابل پتروپالایشی ها چندان وضع خوبی نداشتند ونمادهای بسیاری نوسانات منفی داشتند.
    نماد پربازدید وبملت امروز هم صف خرید قابل توجه 336 میلیونی تشکیل داده بود سایر بانکی ها نیز عمدتا رشد مثبت کامل و صف خرید ثبت کردند.خودرویی ها نیز در مدار متعادل و منفی جایی گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی