عصر بازار

قیمت طلا بالا رفت

عصر اعتبار- قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتظارات برای تسهیل سیاست پولی بانکهای مرکزی جهان و آمار اقتصادی ضعیف، افزایش پیدا کرد.

قیمت طلا بالا رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ارزش هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور 0.2 درصد افزایش پیدا کرد و به 1509 دلار و 45 سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز جمعه یک درصد سقوط کرده بود.

    در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با 0.2 درصد کاهش، به 1517 دلار و 9 سنت رسید.

    بر اساس گزارش رویترز، بازارهای سهام جهانی نیز پس از این که بانک مرکزی چین روز جمعه اعلام کرد نقدینگی بانکها در ذخایرشان را کاهش می دهد و نقدینگی بیشتری برای تقویت اقتصاد عرضه می کند، صعود کردند.

    به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا ممکن است حمایت در سطح 1497 دلار را امتحان کند و اگر پایین این قیمت شکسته شود، طلا ممکن است تا سطح 1453 دلار کاهش پیدا کند.

    در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با 0.6 درصد کاهش، 18 دلار و چهار سنت معامله شد. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با 0.1 درصد کاهش، به 1535 دلار و 56 سنت رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری 0.4 درصد کاهش پیدا کرد و به 946 دلار و 20 سنت رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی