عصر بازار

طی ۵ ماهه ابتدای امسال صورت گرفت:

پرداخت ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۲۸ هزارمیلیاردریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی طی ۵ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پرداخت ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تبریک به مناسبت اعیاد غدیر و میلاد امام هادی (ع) و گرامیداشت هفته تعاون و بانکداری اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ضربتی قرض‌الحسنه ازدواج که از ابتدای مردادماه در 11 بانک کشور به اجرا درآمد این بانک با پرداخت 400 میلیارد ریال معادل 82 درصد سهمیه ابلاغی را پرداخت کرده است که تا پایان شهریورماه نیز طبق تکلیف بانک مرکزی میزان 630 میلیارد ریال کل سهمیه متعلق به بانک توسعه تعاون پرداخت خواهد شد.

    عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به تسهیلات تکلیفی این بانک افزود: بانک در سال جاری ارائه تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بازسازی بافت شهری و نوسازی ناوگان شهری را در راستای اجرایی نمودن مسئولیت‌های اجتماعی خود در دستور کار دارد.

    فتاحی با اشاره به پرداخت 115 میلیارد ریال در قالب 31 فقره پرونده به بنگاه‌های کوچک و متوسط افزود: این بانک در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط بر اساس مصوبه سازمان معدن و تجارت در سال گذشته ازجمله بانک‌های فعال در این بخش بوده است.

    وی بابیان این مطلب که بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در مصوبه مجلس شورای اسلامی جهت طرح ایجاد اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر به شمارمی آید افزود: این بانک در جلسات تدوین آیین‌نامه‌های این اعتبار حضور فعال داشته است و به‌زودی آیین‌نامه آن از سوی سازمان برنامه‌وبودجه ابلاغ می‌شود.

    وی با اعلام این خبر که امسال برای اولین بار تسهیلات خرید تضمینی گندم به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال جزء تکلیف بانک به شمار می‌آید افزود: این تسهیلات در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی