عصر بازار

رئیس کمیته امداد خبر داد:

۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

عصر اعتبار- گرمسار - رئیس کمیته امداد از پرداخت ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال رویکرد کمیته امداد برای کاهش بیکاری است.

۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، پرویز فتاح بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار بابیان اینکه 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال آفرینی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد، ابراز داشت: رویکرد این نهاد افزایش مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است که با ارائه تسهیلات مناسب با کارمزد بسیار پایین به مددجویان می‌کوشیم تا با ایجاد شغل بیکاری را در جامعه کاهش دهیم.

    وی بابیان اینکه مساعدت بانک ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان می‌تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد، افزود: با توجه به اینکه مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال رویکرد کمیته امداد برای کاهش بیکاری است لذا برای تحقق این مهم باید علاوه بر همکاری بانک ها نمایندگان مجلس نیز طرح‌های حمایتی از مددجویان را به تصویب برسانند.

    رئیس کمیته امداد بابیان اینکه طی سال گذشته بالغ‌بر 350 میلیارد ریال از سوی خیران استان سمنان به مددجویان کمک شده است، ابراز داشت: قطعا ورود خیران و مشارکت آن‌ها درراه اندازی مهارت‌آموزی مددجویان می‌تواند به تحقق شعار سال و اشتغال‌زایی در کشور کمک کند.

    فتاح بابیان اینکه حدود شش درصد از جمعیت کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: این رقم در استان سمنان سه درصد را شامل می‌شود که برای کاهش تعداد مددجویان باید به سوی افزایش مهارت‌آموزی گام برداشت که خوشبختانه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای این مهم به نحو مطلوب در حال انجام شدن است.

    وی بابیان اینکه دولت و مجلس باید برای رفع فقر و محرومیت زدایی در جامعه تلاش کنند، افزود: اقدامات صورت گرفته در این خصوص خوب اما ناکافی است چراکه در شرایطی قرار داریم که دشمن می‌کوشد تا از طریق اقتصادی فشار مضاعف بر ما وارد کند و از سوی دیگر با نقض برجام توسط آمریکا وارد مرحله جدیدی خواهیم شد که برای عبور از آن باید هم افزایی بین مسئولان و مردم بیشتر و برنامه‌ریزی برای کاهش بیکاری در اولویت قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو