عصر بازار

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد:

بسته ای برای تنظیم بازار سکه و طلا تهیه شود

عصر اعتبار- یک مقام مسئول گفت:هم اکنون باید بسته‌ای برای بازار تنظیم شود تا سودجویان و دلالان نتوانند از وضعیت فعلی سوء استفاده کنند.

بسته ای برای تنظیم بازار سکه و طلا تهیه شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، درباره کاهش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: کاهش قیمت طلا و سکه بر ثبات نسبی بازار تاثیر بسزایی داشته است.

    وی، با اشاره به اینکه بازار طلا طی چندماه اخیر روند صعودی به خودگرفته بود افزود: خوشبختانه طی چند روز اخیر قیمت‌ها نزولی بوده است و امیدورایم در آینده هم این اتفاقات بیفتد که بازار به آرامش برسد.

    محمدولی، با بیان اینکه هنوز نتوانستیم در بازار به نقطه مطلوبی برسیم، گفت: هم اکنون باید بسته‌ای برای بازار تنظیم شود تا سودجویان و دلالان نتوانند از وضعیت فعلی سوء استفاده کنند.

    رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، با اشاره به اینکه طی دوسال گذشته بازار طلا در رکود بوده است ،اظهار کرد: این امر سبب شده که بسیاری از کارگران و کارمندان بیکار شوند.

    محمدولی، با اشاره به اینکه رکود در بازار سبب شد که بستری برای صادرکنندگان فراهم نشود گفت: این موضوع سبب شده که بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجات تعطیل شوند.

    به گفته وی، مسئولان اقتصادی، باید تلاش کنند که با برنامه ریزی مناسب  بازار طلا و سکه به ثبات برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی