عصر بازار

۸۳ درصد از کارکنان یک شعبه بانکی در قزوین کرونا گرفتند

عصر اعتبار- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۳ درصد از کارکنان یکی از شعبات بانکی این استان به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی به بیماری کرونا مبتلا شدند و بانک نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

۸۳ درصد از کارکنان یک شعبه بانکی در قزوین کرونا گرفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه افزود: این شعبه بانکی دارای 6 نفر پرسنل بود که پنج نفر آن‌ها به کرونا مبتلا شدند و تا اطلاع بعدی هرگونه ارایه خدمات بانکی در این شعبه ممنوع شد.

    وی اضافه کرد: بر اساس بازرسی‌ها و نظارت‌های به عمل آمده، برخی از بانک‌های سطح استان قزوین اصول بهداشتی در مواجهه با بیماری کرونا را رعایت نمی‌کنند و متاسفانه اهتمامی به مسئله پیشگیری ندارند.

    حبیبی تاکید کرد: بانک‌ها و شهرداری‌ها به علت مراجعه عدیده ارباب رجوع بیشتر از سایر دستگاه‌های اجرایی در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند که لازم است تمامی پرسنل، مشتریان و ارباب رجوع‌ها از ماسک استفاده کنند.

    معاون سیاسی استاندار قزوین به تذکرات و توصیه‌های فراوان مسؤولان استان قزوین به رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه علی رغم همه تاکیدات در خصوص توجه اصول بهداشتی، اما رعایت نشدن برخی نکات در بانک‌ها برای کارکنان و مردم نگرانی ایجاد کرده است.

    حبیبی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با این ویروس منحوس فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که باید مورد توجه جدی آحاد جامعه قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی