عصر بازار

رییس کمیسون اقتصادی مجلس:

دریافت سهام عدالت به وضعیت معیشتی افراد بستگی دارد

عصر اعتبار- رییس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: افرادی که برگه سهام عدالت دارند، در اولویت دریافت سهام عدالت هستند و شرایط کنونی آن‌ها مبنای تصمیم گیری برای واگذاری سهام به آن هاست.

دریافت سهام عدالت به وضعیت معیشتی افراد بستگی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما، محمدرضا پور ابراهیمی با بیان اینکه چالش اساسی مجلس، پایگاه جامع رفاه ایرانیان است که مقرر بود از سال گذشته به روز رسانی شود و اگر این پایگاه کامل نشود اشکالات قبل تکرار خواهد شد، افزود: بر اساس گزارشاهای کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس، نزدیک به 20 میلیون نفر در زمان واگذاری واجد شرایط نبودند و سهام دریافت کردند و معادل همین تعداد کسانی بودند که واجد شرایط بودند و محروم شدند.

    او ادامه داد: با توجه به اولویت‌ها در کمیسیون اقتصادی، حدود 4 میلیون نفر از افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند در اولویت دریافت سهام عدالت قرار داشتند، بعد از این افراد، مجموعه‌های مثل کارگران، بازنشستگان، کارمندان، روستاییان و عشایر و رزمندگان در اولویت بعدی ما قرار خواهند داشت.

    پورابراهیمی افزود:بر اساس اطلاعات مربوط با طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی، جمع بندی صورت گرفته و در قانون بودجه لحاظ شد کلیه افرادی که در زمان واگذاری سهام عدالت بر اساس قانون و همچنین افرادی که پس از آن مشمول دریافت شدند واجد دریافت سهام عدالت هستند و سهام عدالت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا اردیبهشت منتظر تصمیمات دولت می‌مانیم، چنانچه ثبت نام جدیدی برای جاماندگان سهام عدالت صدرت بگیرد، طبیعتا باید از طریق فراخوان اطلاع رسانی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی