عصر بازار

حسین محمدپورزرندی خبر داد:

اختصاص۳۰درصد منابع بانک شهر به تسهیلات خُرد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با بیان این‌که طرح‌های عمران شهری اولویت نخست اختصاص تسهیلات بانک شهر است، گفت: فقط ۳۰درصد منابع بانک شهر به تسهیلات خُرد تعلق می‌یابد.

اختصاص۳۰درصد منابع بانک شهر به تسهیلات خُرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به محدودیت در ارائه تسهیلات به طرح‌های غیرشهری، گفت: ارایه30درصد تسهیلات بانک به برخی از مشتریان خرُد، تکلیفی بوده است که البته از جنس تکلیف سهام‌داری نیست و 70درصد مابقی تسهیلات بانک به سمت پروژه‌های عمران شهری که دارای توجیه اقتصادی لازم است و با مقررات و ضوابط بانک مرکزی مطابقت دارد، پرداخت می‌شود.
    مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به ارایه تسهیلات به طرح‌های شهرداری کلانشهرهای کشور اظهار کرد: 100درصد مازاد منابع سپرده‌گذاری مربوط به شهروندان اعم از حقیقی و حقوقی شهر پس از کسر تسهیلات تکلیفی تحت عنوان پروژ‌های شهری به همان شهر تخصیص می‌یابد و در حال حاضر عدالت رعایت می‌شود.
    پورزرندی با بیان این ‌که 60درصد از کل منابع بانک شهر در حوزه شهری به طرح‌های پروژه‌های شهری اختصاص می‌یابد، افزود: از210 هزار میلیارد ریال کل منابع بانک شهر، نزدیک به 60هزار میلیارد ریال آن یعنی 30درصد به سمت ارایه تسهیلات خُرد اختصاص می‌یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی