عصر بازار

در حاشیه دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری صورت گرفت؛

قدردانی شهردار تهران از مدیرعامل بانک شهر

عصر اعتبار- شهردار تهران در حاشیه دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری از مدیرعامل بانک شهر قدردانی کرد.

قدردانی شهردار تهران از مدیرعامل بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، با اهدای لوحی با اشاره به زحمات دکتر حسین محمدپورزرندی و حضور بانک شهر در دومین فن‌بازار(Technomarket) تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهریقدردانی کرد.

    بر این اساس، شهردار تهران در متن این لوح با اشاره به این ‌کهکارآفرینی نقش اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در جوامع است که رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورده است، آورده است:

    "از حضور آن بانک در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری که با هدف توسعه اشتغال‌زایی با برنامه‌ای رهبردی و سرمایه‌گذاری به عنوان روان‌سازنده فعالیت‌های کارآفرینی صورت گرفته، تشکر می‌نمایم.

    امید است جهت ترویج و توسعه اشتغال‌زایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته سرآمد و پیشتاز بوده و در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مهیا کردن بسترهای اقتصاد مقاومتی همواره کوشا باشید."

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی