عصر بازار

تقدیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی(ص) ازمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت

عصر اعتبار- در نخستین دوره اهدای جایزه عالی علم و فناوری مصطفی(ص) از سوی مهدی صفاری نیا دبیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی(ص) با اهدای لوح تقدیر از محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بعنوان پیشگام نیکوکاری و وقف علم و فناوری تقدیر شد.

تقدیر شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی(ص) ازمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این متن تقدیر آمده است:
    شکر ایزد که ذیل نام نامی سیدالانام(ص)، نام نکویی از جنابعالی در سیاهه ی خیران نام آور ثبت و ضبط شد و حمد سرمد که آن صدقه جاریه در جایزه جهانی مصطفی (ص) که گامی است به سمت توسعه ی علم و فن آوری در جامعه مسلمین، صرف و نشر شد. به رسم ادب و با کمال افتخار از این خیر اندیشی شما با عنوان پیش گام نیکوکاری و وقف علم و فن آوری با نهایت امتنان تکریم و قدردانی می گردد.امید که به فضل الهی، این اقدام خیر شما با همت و همگرایی سایر مسلمانان، بویژه نخبگان و دانشمندان، منجر به ایفای نقش موثر دنیای اسلام در توسعه علم و فن آوری جهان شود و این تلاش مقدس به کاهش آلام بشریت و افزایش رفاه عمومی، منتهی گردد. بر پایه این گزارش، این دوره اهدای جایزه عالی علم و فناوری مصطفی(ص) با حضور 60 دانشمند برتر جهان اسلام از 28کشور جهان، شخصیت های علمی و فرهنگی ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، برخی نمایندگان مجلس و چهره های ماندگار علم و فناوری در تالار وحدت برگزار شد.
    جایزه مصطفی (ص)، جایزه عالی علم و فناوری است که هر دو سال یک بار به دانشمندان برتر جهان اسلام اعطا می‌شود.
    صندوق موقوفات جایزه مصطفی(ص) درصدد ایجاد همکاری نزدیک و جذب موقوفات واقفین و سرمایه گذاری خیرین علمی جهت توسعه علمی و فناوری در سراسر جهان اسلام است و بانک قرض الحسنه رسالت یکی از اعضای هیات موسس صندوق به شمار می¬رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی