عصر بازار

مدیر کمیته امداد قوچان خبر داد:

اعطای بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قوچان

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد امام قوچان از اعطای ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی و قرض‌الحسنه به ۹۷۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

اعطای بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قوچان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، حسن دهقانی امیرآبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: سال گذشته میزان جمع‌آوری کمک‌های خیرین از صندوق‌های صدقات 600 میلیون تومان بود که 20 درصد افزایش داشته و از حدود 40 روستا نیز حدود 10 میلیارد ریال زکات جمع‌آوری‌شده است.

    وی میزان کمک خیرین به 600 یتیم تحت پوشش این نهاد در سال گذشته را 400 میلیون تومان برشمرده و تصریح کرد: طی سال گذشته 520 میلیون تومان برای حوزه درمان صرف شد که برای 150 بیمار خاص مثل دیالیزی‌ها و 4 هزار و 300 بیمه‌شده شهری و روستایی هزینه شده است.

    مدیر کمیته امداد قوچان یادآور شد: 520 میلیون تومان کمک بلاعوض در حوزه عمرانی به 220 خانوار برای تعمیرات، بهسازی و خرید مسکن شهری اعطاشده است.

    وی با اشاره به این موضوع که هیچ زوجی در نوبت دریافت جهیزیه قرار ندارد، گفت: طی سال گذشته حدود 28 میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج دوم و برای 42 نفر از پسران زیرپوشش هدیه ازدواج تهیه شد و به‌طور مجموع به 316 نفر باارزش ریالی 700 میلیون تومان جهیزیه اعطاشده است.

    دهقانی اشتغال و توسعه مشارکت‌های مردمی را از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در سال گذشته برشمرده و افزود: سال گذشته برای 320 خانوار تسهیلات خودکفایی به ارزش 3.5 میلیارد تومان و برای 650 نفر نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 800 میلیون تومان اعطاشده است.

    وی با اشاره به مشاوره‌ یک هزار و 620 نفر در طرح فلاح عنوان کرد: تعداد کل مراجعین راهنمایی و گروهی یک هزار و 535 نفر در 109 جلسه بوده و یک هزار و 814 نفر نیز در مشاوره‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند.

    مدیر کمیته امداد قوچان تعداد کل راهنمایی و مشاوره فری را 2 هزار و 460 نفر برشمرده و خاطرنشان کرد: بر اساس اولویت آسیب در مراجعین مشاوره 328 نفر با مشکلات زناشویی، 85 نفر بیکاری و 79 نفر به دلیل مشکات ارتباطی موردپذیرش و مشاوره قرار گرفتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی