عصر بازار

برای حصول اعتماد مشتریان به عدم تولید مجدد

قالب تمبر طلا و نقره با نقش حافظ امحا شد

عصر اعتبار- قالب تمبر طلا و نقره مزین به تصویر شاعر نامی ایران زمین، حافظ شیرازی برای حصول اعتماد مشتریان به عدم تولید مجدد و رونق کلکسیونری امحا شد. به غیر از تمبر حافظ تمبر تمثیل امام خمینی (ره) نیز در دو مدل طلا و نقره تولید شده است.

قالب تمبر طلا و نقره با نقش حافظ امحا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از فارس، قالب تمبر طلا و نقره مزین به تصویر شاعر نامی ایران زمین، حافظ شیرازی امحا شد.

    با اتمام طرح تولید تمبر با آلیاژ فلزی طلا و نقره با نقش حافظ شیرازی و پلمپ قالب تمبر ها پس از اتمام طرح تحویل به متقاضیان، قالب تمبرهای مذکور امحا شد.

    اطمینان و جلب اعتماد مشتریان در عدم تولید مجدد تمبر مزبور و رونق کلکسیونری اقلام تمبر از جمله اهداف امحای قالب های مذکور است که این روند در تمامی تمبرهای تولید شده به محض پایان عملیات تولید انجام خواهد شد.

    تمبر حافظ با نه هزار قطعه طلا به وزن 1 گرم با عیار 24 و شش هزار قطعه نقره به وزن 10 گرم با عیار 999تولید و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

    به غیر از تمیر حافظ تمیر تمثیل امام خمینی (ره) نیز در دو مدل طلا و نقره تولید شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی