عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات:

ارائه تسهیلات سه میلیارد ریالی به خریداران محصولات واحدهای تولیدی

عصر اعتبار- لـله گانی گفت: در سال جاری برای کمک به واحدهای تولیدی، بانک صادرات بسته های سیاستی ـ اعتباری خود را با ارائه تسهیلات سه میلیارد ریالی به خریداران محصولات واحدهای تولیدی به بازار عرضه کرده است.

ارائه تسهیلات سه میلیارد ریالی به خریداران محصولات واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، لـله گانی در مراسم سالروز بازگشایی نماد بانک صادرات افزود: هر فردی که به شعب این بانک مراجعه کند می تواند این تسهیلات را دریافت کند.

    مدیرعامل بانک صادرات افزود: تا دو هفته آینده نیز کارت های اعتباری این بانک عرضه می شود که در مرحله اول تا سقف 100 میلیون تومان وام برای خرید کالاهای ایرانی به افراد داده می شود.

    لـله گانی ادامه داد: این اقدام هم در زمینه ارائه کارت های اعتباری و هم در زمینه تضمین و تعهدات بانک است تا مشتری خرید مورد نظر خود را انجام دهد و به صورت اقساط از حساب خود پرداخت کند.

    افزایش سرمایه بانک صادرات در سال آینده

    لـله گانی درباره افزایش سرمایه این بانک گفت: 20 درصد سهام این بانک مربوط به دولت و 40 درصد آن مربوط به سهام عدالت است و بقیه آن در بورس عرضه شده است و با توجه به این امر برنامه افزایش سرمایه در بانک صادرات در مجمع این بانک بررسی می شود ولی قطعاً در سال آینده کلید خواهد خورد.

    بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور سهام خود را در سال 88 در بورس عرضه کرد.

    این بانک با 3100 شعبه بانکی ، 32 هزار شاغل و 43 میلیون مشتری فعالیت می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی